Atığını Getir, Altınını Götür”
Mersin Erdemli Belediyesi Sıfır Atık Projesi kapsamında ‘Atığını Getir, Altınını Götür’ kampanyası başlattı. Kampanya ile vatandaşların geri dönüştürülebilen atıklarını ödüllendirme sistemi ile toplayıp hane ve ülke ekonomisine katkıda bulunmak amaçlanıyor. … Devamını Oku…


