BAŞKAN SEÇER, 3 OCAK DOLAYISIYLA ATATÜRK ANITI’NA ÇELENK SUNDU
Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, 3 Ocak Mersin’in düşman işgalinden kurtuluşunun 99. yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen kutlama programına katılarak, Atatürk Anıtı’na çelenk sundu. Program, pandemi kuralları ve sokağa çıkma … Devamını Oku…


