BAŞKAN GÜLTAK, ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ PERSONELİ İLE BULUŞTU
Akdeniz Belediye Başkanı M. Mustafa Gültak, 1-7 Eylül tarihleri arasında kutlanan Zabıta Haftası dolayısıyla, Zabıta Müdürlüğü’nde görevli personel ile bir otelde düzenlenen yemekli etkinlikte bir araya geldi. Buluşmada ilk söz … Devamını Oku…


